Ajankohtaista

23.5.2019

Haku on päättynyt!

Etsimme jatkuvasti uusia asiantuntijoita tiimiimme. Lähetä avoin hakemus sekä CV:si TÄÄLTÄ.

Wega rekrytoi: Toimistoassistentti

8.5.2019

Etsimme energiseen joukkoomme toimeliasta ja aktiivista

TOIMISTOASSISTENTTIA

Toimistoassistentin tehtävänä on vastata Wegan toimiston arjen sujumisesta. Vastuullasi on huolehtia toimiston viihtyvyydestä sekä varmistaa, että toimiston päivittäiset rutiinit sujuvat mutkattomasti. Reippaalla ja aktiivisella otteella huolehdit kokousten- ja tilaisuuksienjärjestelyistä, avustat erilaisissa hallinnollisissa ja viestinnällisissä tehtävissä sekä olet halukas kehittämään uusia toimintatapoja. Lopullinen toimenkuva muotoutuu valitun henkilön vahvuuksien ja oppimishalun mukaan.


OLETKO UUSI WEGALAINEN?

Oletko proaktiivinen ja organisointitaitoinen? Sinulla on silmää yksityiskohdille ja omaat motivoituneen sekä huolellisen työskentelyotteen? Toimitko yhteistyötaitoisesti joustavassa työympäristössä, jossa töitä tehdään innokkaasti ja koko sydämellä huumorilla höystettynä. Pienessä työyhteisössä tehtäviä voi tulla myös nopealla aikataululla, joten toivommekin sinulta hyvää tilannetajua ja muutoskyvykkyyttä.

Hyvän tyypin lisäksi toivoisimme:

  • Tehtävään sopivaa opintotaustaa tai työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä. Taustasta riippumatta katsomme kuitenkin eduksi vahvaa halua oppia monipuolisia toimistotehtäviä.
  • ajanmukaiset IT- taidot (Excel, PowerPoint, Word), muut taidot katsotaan eduksi esim. WordPress ja kuvankäsittely
  • hyvä suomen ja englannin kielen taito, muu kielitaito plussaa

Tehtävä on kokopäiväinen ja työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Työpaikka sijaitsee Espoossa Länsiväylän varressa hyvien kulkuyhteyksien varrella.


KUULOSTAAKO HYVÄLTÄ?

Jos kiinnostuit tehtävästä,  lähetä hakemuksesi sekä CV:si PDF -muodossa sähköpostitse osoitteeseen info@wega.fi viimeistään 22.5.2019. Käsittelemme hakemuksia jo hakuprosessin aikana.

LISÄTIETOJA ANTAA

Anu Lukkarinen +358 50 525 8287, anu.lukkarinen@wega.fi